1. Początek

20:25





Witajcie! 

Po długim czasie postanowiłam wrócić do blogowania. Pamiętne dla mnie czasy, kiedy pod pseudonimem RiO_95 prowadziłam blog Moje-Dni12. Okres podstawówki i gimnazjum, o czym świadczy adres. Był to jednak bardzo fajny czas, jeśli chodzi o blogowanie. Poznałam dzięki temu wiele ciekawych osób, z którymi do dzisiaj utrzymuję kontakt. Po pięcioletniej przerwie postanowiłam wrócić, tym razem już jako studentka :) Będziecie mogli tutaj zobaczyć zdjęcia, które wykonuję, ale także będę dzieliła się z Wami moimi przemyśleniami na tematy codzienne, życiowe, także psychologiczne. Mam nadzieję, że będziecie tu częstymi gośćmi, ale też, że to co będę dodawać spodoba się Wam. Tym samym liczę na Wasze uwagi i komentarze.

Jeśli chodzi o zdjęcia to uwielbiam fotografować naturę. Kwiaty, krajobrazy, piękno otaczającej przyrody to coś, co kocham. Jednakże często przed moim obiektywem stają ludzie, przyjaciele, znajomi, rodzina, ale też tacy, których dopiero poznaję. Dlatego też fotografie przyrody jak i sesje zdjęciowe z udziałem osób tutaj znajdziecie :)


Na początek kilka moich zdjęć. Za oknem wiosna. Nie zabraknie jej też tutaj:










Pozdrawiam Was i dziękuję za odwiedziny! :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ciekawie się zapowiada. Czekam na więcej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry początek, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Super, powodzenia Ola! #olapower :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, czekam z niecierpliwością na kolejną porcję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry początek :) Będę zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno, masz talent! Z zapartym tchem oglądałam Twoje zdjęcia i liczę na więcej. Będę wpadać tak często, jak to tylko możliwe w oczekiwaniu na nowe wpisy. Powodzenia w blogowaniu i oby Twój powrót okazał się przyjemny i cudowny!
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Nowicjuszki" Trudi Canavan! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna przyroda :) Dodaję do obs i czekam na dalsze wpisy :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  9. How to get titanium white octane blue and orange
    There 2020 ford edge titanium for sale are titanium sia no reviews mens black titanium wedding bands on How to get titanium white octane rocket league titanium white octane blue and orange in a babyliss pro nano titanium curling iron sentence.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe